Showbiz

Pussycat Dolls-sue British newspaper the Daily Mail to prostitutieverhaal

0dd3269b8316799f5a1aec01f74fbda8 - Pussycat Dolls-sue British newspaper the Daily Mail to prostitutieverhaal

The ex-members of the Pussycat Dolls and the founder of the group Robin Antin complain to the British newspaper Daily Mail for defamation. The newspaper wrote in October of last year, a story in which former member Kaya Jones claimed that the tire cover was for a prostitutienetwerk.

In the indictment is that there was malicious and deliberately reckless reporting of The Daily Mail.

“The newspaper should have known that the woman posing as a former member of the band, but that she was not and that her allegations are just an attempt were to get attention”, in the indictment. “Jones was a backing vocalist on two songs, she was not part of the band.”

In the story claimed to Jones that Antin the members of the Pussycat Dolls addicted, had made drugs and they are the singers daily kleineerde. That they would have done to them to work as prostitutes.

According to the indictment had The Daily Mail with the smallest bit of research can figure out that the source was unreliable and the story from the fanciful, but chose the newspaper to without the story to check out, yet to publish it.

Jones started in October to tweet that they, as a member of the Pussycat Dolls was drugged and was part of a prostitutienetwerk. The British newspaper was not the only news medium that the story picked up things. Including Fox News, CBS News and The New York Post put it.


0 comments

Leave a Comment